JAG DISSADE COLA FÖR VATTEN, ojojoj

det hör inte till vanligheten faktiskt, men jag gjorde det.
Nu har jag ätit tacos med "släkten". Helt okej, bara att mamma inte kryddade ordentligen. INTE BRA!
Försöker lära mig lite finska men det går sådär, haha. Förstår inte så mycket vid matbordet så måste ta och lära mig lite finska nu känns det som. Kunde när jag var liten men inte längre.
MARI? du kan finska va? för isf får du allt lära mig lite meningar så jag fattar!!!!
Nu sitter jag här och väntar på att det ska bli fika, men tänker inte fika, haha. Ska ut och springa med moa om ett tag också, så måste ta och vila lite nu efter maten.


kollade igenom lite bilder jag tagit.
hittade en på söt bild på matte & sara!


Kommentarer
Postat av: mari

jaa klart jag kan! är ju fan 75% finne :O

2010-10-03 @ 18:00:47
URL: http://marilapintaival.blogg.se/
Postat av: mari

sv: är fan inte så duktig längre tappar hela tiden så förvänta dig inget nu haha :D

2010-10-03 @ 18:24:30
URL: http://marilapintaival.blogg.se/
Postat av: Sara

ursöt bild. verklien. PUSS

2010-10-03 @ 18:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0