jag luktar inge gott.

Var hos rickard förut ett tag med liraren pontus. Såklart ska dom börja greja med crossarna o skit, så nu luktar man ju "gott". Tänkte hoppa in i duschen innan moa kommer hit. Vet inte varför hon ska hit när vi ändå ska se kungar av tylösand hos henne? smart tjej.
Tänkte inte plugga något nu ikväll, utan läser igenom hela häftet innan jag somnar sen imorgon ska jag och sandra plugga som jag vet inte vad. Är fortfarande sugen på pizza, men ingen pizza blir det till mig inte.

okej!? vi går i 9an och inte på dagis. Alla har gjort lika mycket fel.
Så nu stryker vi det här o beter oss som vanligt, right?
Orkar inte, jag har annat och tänka på. Ni andra gör som ni vill, men ja orkar inte!
(ta inte åt dig om du inte känner dig träffad, tror dom som läser det här vet vilka dom är)
 


Kommentarer
Postat av: mari

sv: faktiskt inte om "er" utan mer om en person eftersom de är en som klagar... trorja ;s

2010-10-20 @ 20:26:00
URL: http://marilapintaival.blogg.se/
Postat av: mari

läste hela inlägget nu och lägger till att jag håller med dig, jag orkar inte heller

2010-10-20 @ 20:28:00
URL: http://marilapintaival.blogg.se/
Postat av: hanna

jag håller också med, tkr vi skiter i det här nu.

2010-10-20 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0