JAG SLAPP!

jag vann och moa förlorade. Det blev ingen powerwalk. Ska ta och träna lite till bonde söker fru och sen hoppa in i duschen. Ska ta och koka lite gröt och sen ta fram spanska läxan. Provet närmar sig med stora steg och jag är inte reda för fem öre. Vad ska jag göra?! Plugga plugga plugga säger min inreröst. Och den andra säger ta ett varmt bad och chilla lite innan kungar av tylösand börjar. Svårt val, svårt val.
Ne nu ska jag tamefan träna och vara duktig. Ont i magen har jag också, men men. Måste skynda mig om jag ska hinna med allt. Ska vara hemma hos moa och se kungar av tylösand sen också. Men såklart så ska hon vara tjock och be mig ta med kakor (ska egentligen inte säga något). Jag får ta med mig min gröt till moa sen, annars hinner jag nog inte. Kommer känna mig som en liten tomtenisse som kommer hem till folk med gröt på kvällarna. Gulligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0