kvällsmys med harry potter

har precis "kollat" sverige-holland. Jag gav upp efter en halv timme, vafan är det här?
Nu ska jag försöka få igång harry potter och sen kolla klart det jag inte han se förut.
Måste sova tidigt för ska åka med moa till skolan imorgon (nu vet du sara).
Jag ska försöka få med mig moa ut och springa imorgon också, känner att jag behöver det. Och MOA du ska med!
Åt tårta förut också, ohh jävlar va gott det var!!! Vi skulle fira lite att partic vunnit någon biltävling utomlands.
Så grattis till han


ÄR SÅ GRYMT LEDSEN PÅ MIG SJÄLV!
JAG TÄNKTE KÖPA DEN HÄR KLÄNNINGEN FAST I VIT,
MEN SÅ SMART SOM JAG ÄR SÅ GÖR JAG INTE DET. OCH NU NÄR
JAG KOLLAT RUNT ÖVERALLT SÅ FINNS DET INTE LÄNGRE, DÖDA MIG!



Kommentarer
Postat av: AMANDA JANSSON

MICKIS, DEN FINNS PÅ NELLY, SÅG DEN IGÅR!

2010-10-13 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0