mihihaho;

hahah.
Nu ska jag duscha och sen ta på mig mjukiskläder sen gå över till moa.
Kom på att jag måste välja mellan Melissa horn, Yhe script, Gavin DeGraw att skriva om på svenskan.
Kan bli svårt, riktigt svårt. Men nu vill jag ha helg♥
Nanana, och på tisdag kommer pappa hem, äntligen. Och nästa torsdag så är det min dop dag.
Så då ska jag och faster hitta på något som vi alltid brukar göra. Det brukar alltid bli bio och sen äta ute.
Men den här gången måste vi komma på något annat. Eller så äter vi bara ute och sen...hmm..
FÖRSLAG!?
Men nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, moa stressar på mig som jag vet inte vad.
Skriver mer imorgon.


Kommentarer
Postat av: mari

"nej,dom andra får göra som dom nu tycker. "

menar du mina andra eller dina andra? haha



ofta du kolla snett? ;o du såg ju glad ut hela dan tyckte ja, men okej håller med dig!

2010-10-20 @ 21:14:48
URL: http://marilapintaival.blogg.se/
Postat av: mari

sv: aha du menaru så... men ja vi skiter i de här nu? all falskhet också tkr ja!

2010-10-21 @ 16:46:49
URL: http://marilapintaival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0