MOA GÖR MAT!

dåligt bloggande idag. Slutade halv 12, gick hem till sandra direkt och pluggade lite kemi. Drack lite te och pratade lite. Sen mötte vi moa efter att hon slutat. Efter vi vart hos sandra ett tag så gick jag och moa hem från sandra (kumlaby till hällabrottet), alltid bra med promenader. Nu står moa faktiskt och lagar mat åt mig, eller ja. Hon värmer pannkakor hennes mamma lagat. Men hon får ett plus för hon står vid spisen för en gångs skull. Jag måste plugga lite kemi senare eftersom vi har prov imorgon, det är underbart. Men jag hoppas jag får G i alla fall. Sen har vi musik prov på måndag så alltså måste jag plugga i helgen. Ush, det gillar vi inte. Har tagit lite bilder idag som kommer upp på bloggen senare när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0