nu ska jag städa

har inte städat på år och dar på mitt rum. Men det är inte så konstigt faktiskt.
Tänkte slänga massa gamla saker nu också! Så vi kan börja göra om mitt rum.
Men känns som om det kommer ta ett tag innan det kommer hända något. Fast...om jag börjar nu? så kanske
jag kan börja måla osv på onsdag!?
MOA, SKA DU MÅLA MED MIG PÅ ONSDAG? BJUDER PÅ BULLAR O SAFT!
Men nu ska jag börja med att ta upp alla kläder från golvet och sen tar jag alla smålådor, papper osv.
Juste, jag och leo lekte med lera förut. Vart faktiskt jätte nöjd över mina små konstverk innan leo förstörde dom.


DET ÄR EN HAMBURGARE FÖR DOM SOM INTE KAN SE DET!


OCH DET HÄR ÄR EN FIN BLOMMA!


MIN UNDERBART SNYGGA BIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0