SERIÖST, SKRATTA INTE!

Jag försökte göra mitt bästa och nu blev det så här!
så det är taskigt om ni skrattar åt min "tårta". Eller ja, gjorde en kladdkaka med chokladöverdrag.
Sen lite riven choklad med grädde på sidorna. Hoppas det smakar gott nu.
Annars så får man tänka på att det är tanken som räknas och inte hur ful den vart. Har gjort klart allt nu så tänkte ta och slappa i soffan ett tag och ta fram spanska boken. Jag hatar spanska, ush.
Ser ut som jag kommer gå ut och gå ikväll, eller powerwalka lite. Sen såklart in och träna lite mer.

min "tårta"!

Kommentarer
Postat av: marthina

jag tycker att den blev jättefin michaela ! :D <3

2010-10-07 @ 16:14:02
URL: http://marthinaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0