sweet dreams;

nu blir det sängen för mig även fast jag har sovmorgon imorgon. Så jävlar den som smsar och väcker mig nu säger jag bara. Är jätte trött eftersom jag bara sov...5h igår!?.
Kungar av tylösand va underbart bra som vanligt, haha. Men innan jag ska sova tänkte jag faktiskt läsa lite, måste nog gå in och sno mammas glasögon först. JAG BEHÖVER INTE GLASÖGON, jag har bara lite svårt att läsa för ord hoppar och blir suddiga ibland (oftast), men vågar inte säga något för då kommer jag väl få skaffa glasögon i alla fall. Och det passa jag inte i, men men. Imorgon är blir det en lugn dag så ska väl hem och plugga efter skolan.
sara! smsa mig när du vaknar!


någon annan som brukar läsa på kvällarna!?

Kommentarer
Postat av: simone

riktigt bra bok det! :)

2010-10-14 @ 12:01:33
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0