TILLBAKA, ELLER?

nu har det gått...2dagar?. Det va ingen lång bloggpaus inte, men det behövde jag.
Mycket plugg och prov osv. Men ska försöka uppdatera som vanligt igen. Statistiken har inte minskat så
mycket som jag trodde faktiskt.
Nu sitter jag här med mitt fysik häfte och pluggar som en tok, nu ljög jag...
Jag pluggar, men inte så mycket fastnar. Maten är snart klar, det luktar gott men vet inte vad det blir.
Det har hänt ganska mycket om jag ska vara ärlig under dom här få dagarna.
Något bra? hmmh..nej det tror jag faktiskt inte. Pappa kom hem från kina i måndags också,
fick lite små saker av han. Bilder kommer senare!
Moa sa att kings of leon nya skiva va bra så ska väl sätta mig ner och plugga fysik och lyssnar på den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0