trasig data, inte bra

ja, imorse dog min dator. Det är inte bra! Har massor med bilder på den, från 6an osv. Vill ju ha kvar alla minnen. Men nae..dom kanske kommer försvinna. Kommer ju dö om alla bilder försvinner. :/
Så nu har jag lånat filips dator ett tag innan jag ska städa lite. Kommer antagligen inte kunna blogga så mycket idag, åker till moa senare så då måste jag låna hennes. Ska försöka skriva vid varje tillfälle jag får.
Nog om det,
vaknade för ett tag sen, eller ah jag ställde klockan på 9. Men vaknade framår 12-halv 1. Har duschat och ätit frukost nu tänkte jag gå ner och börja fixa lite på mitt rum. Senare åker jag till moa, får se vad vi hittar på.
Ne, nu ska filip ha datan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0