ÄLSKAR DEN!

redan innan sommaren så hade jag hittat min balklänning till 9an, sjukt vah?
Och nu när jag kollade in på sidan klänningen finns(FANNS) på så insåg jag att den va borta.
Helvetes jag vet inte vad!!!!!
Och nu finns den bara i turkos och jag ville ha den i vit. Nu är jag sur över att den inte finns för jag hatar klänningar och jag menar det verkligen. Har jätte svårt för sånt där. Och nu när man väl har hittat en, ne då jävlar finns den inte. Fast kanske ska höra med han jag ska gå med innan jag beställer nån, upps. (tur att jag inte gjort det än)



VET NI NÅGONSTANS MAN HITTAR DEN HÄR FAST I VIT !?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Turkos var fett cool!

2010-09-20 @ 23:23:51
Postat av: Amanda

den finns på nelly om det är samma :)

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/jeane-blush-396/mary-dress-396066-162/

2010-09-22 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0