BACK ON TRACK

nu sitter jag här med streptokocker och mår ganska bra faktist. Förut hade jag 39grader i feber. Men ser ut som om det börjar lugna ner sig. Ska äta anitibiotika nu i några dagar så kommer inte gå till skolan imorgon, kanske inte på torsdag heller. Det visar sig imorgon om jag har feber eller inte. Är hemma själv, känner mig övergiven faktist. Nejdå.
Det är lite tyst men jag överlever.

Förut när jag kom hem till sverige så va det otroligt kallt, har ni verkligen haft 19grader varje dag?
Ussh, höll ju på att dö. Men som sagt, det är höst nu. Har faktist inte blivit så brun om ni nu tror det. För har legat inne på hotellrummet lite då och då (har ju vart sjuk).
Sitter här och saknar ALLA mina vänner, fuck, det va länge sen man träffade nån!



Kommentarer
Postat av: hanna

hej jätte fin blogg! gå gärna in och lägg en kommentar under DAGENS FRÅGA TACK! kram

2010-09-14 @ 18:18:48
URL: http://hannaaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0