friday with my girls!

..det är helg och jag ska allt ta mig till maxi och köpa RIKTIG cola. För på hotellet nere i turkiet smakade det verkligen inte cola, utan cola utspädd med VATTEN. Men nu är det vanlig svensk god underbar cola som gäller.
Ska snart ner och få i mig lite mat. Har faktist en liten cola nere i kylskåpet nu, ska jag verkligen hämta den?
Hahah, vad kan jag förlora? SÅKLART tjejen ska ha cola!
Idag blir det "tjejkväll" ne men vi ska vara hos sandra o ta det lugnt. Inte tänka på något annat än oss själva. Ta det lugnt och döö. Maxi kommer vi absoult besöka, eftersom alla av oss är cola beronde (nt bra för tänderna tjejer). Har fått ett so prov jag ska vara klar med nästa onsdag, känns...åt helvete!
Ska sitta och skriva minst tre a4? om ett parti, yeah.'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0