Godmorgon sweethearts!

Alla mediciner är tagna så nu väntar tvn. Skulle tydligen bli "slö" av någon medicin så får ligga i soffan och vila ett tag nu. En stor del av kläderna som ska med till turkiet ligger just nu i tvätten. Så ikväll ska jag börja packa, om jag har nån energi kvar. Har massor att göra och då menar jag massor. Tror inte jag kommer till skolan imorgon heller, är nog bättre om jag är hemma och vilar. Sitter och kollar bolibimpa med liam just nu, man får inte byta kanal för då blir det ett himla liv på den grabben. Känner mig bättre i halsen faktist, gör inte ont när jag sväljer eller något. Men det blir väl som igår! det gör inte ont på morgonen utan det börjar göra ont framåt dagen.


FÄRGA TILLBAKA HÅRET MÖRKT IGEN?
(OBS GAMMAL BILD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0