jag orkar inte..

nu har jag suttit i 2-3h med ett so arbete. Är inne på min tredje sida, BARA, ja jag vet. Men sitter och läser runt som en galning. Måste verkligen försöka få ett bra betyg. Mitt mål är att få VG eller över ,på det här uppgiften, och det ska jag lyckas med. Så nu ska jag skriva klart dom sista raderna och sen vila. Är helt trött i huvudet och hungrig. Idol har såklart vart på medans jag pluggat. Imorgon är det sista skoldagen innan "mini" lovet. Och helvete , kom på att jag har spanska imorgon också. Det blir inget vilandes för mig, måste ner och börja plugga spanska direkt efter det här.

IMORGON BEHÖVER JAG VILA


Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson!

Ja, det måste vi verkligen! jag saknar dig<3

2010-09-21 @ 21:05:52
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0