KLAR, ELLER NÄSTAN

okej, där ljög jag riktigt ordentligt.
Jag har massor kvar att göra på mitt arbete. Men  har jag suttit i över 1h och skrivit ett halft a4. Men jag har faktist sökt information, gjort framsida, gjort innehållsförtecking och källförtecking också. Men nu orkar jag inte.
Har lyssnat på "depp" låtar hela tiden under jag pluggat så nu blev jag depp. Fast jag har 1 låt jag ALLTID blir glad av. Har ni någon låt ni brukar bli glad av?  isf vet ni nog. Ska ut och gå med moa om ett tag och ikväll ska jag ut och gå med sara. Shit, hur ska jag hinna ladda in turkiet bilderna? gaash, åker nog till pappa runt 5 tiden om jag ska hinna. Det löser sig alltid. Men bilderna kommer in idag för nu har ni fått vänta ett tag. Min mage börjar kurra, kanske ska ta mig ner till pizzan och köpa en pommestallrik? haha, ush och fy det är det sista jag skulle behöva äta. Måste verkligen ut och springa, fortsätter jag såhär kommer jag se ut som en köttbulle snart. Nu ska jag ta och träna magen lite och sen fixa ihop lite kläder och smsa moa.

VIKTOR
vi måste ut och springa snart, nu i veckan kanske?


..och tjejen ler.

Kommentarer
Postat av: therese

fin blogg :D

2010-09-19 @ 16:39:57
URL: http://thereseeejansson.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Hejsan! Jag ville bara tipsa om en tävling som just är igång på min blogg, där du kan vinna en valfri klänning! Vem vill inte se snygg ut på julafton eller nyår liksom? ;)

2010-09-19 @ 17:21:40
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Nattis

Vilken skön blogg du har! :)



Kram Nattis

2010-09-19 @ 17:49:34
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0