MICHAELA SVARAR!

har du löshår eller är det ditt riktiga hår?
svar: Det är mitt riktigt. Hahah.

Du skriver i ett inlägg att det är problem problem vad är det på slutet du menar när du skiver Det
svar: Det är lite privat. Vill inte berätta allt som händer i mitt liv här i bloggen. Hoppas ni förstår det.

bästa modebloggen? :)
svar: De är nog andreas wijk. Läser hans blogg varje dag, bara älskar hans klädstil och ett plus i kanten är väl att han ser grymt bra ut. Sen läser jag shoppaholly's blogg varje dag också, den är också bra!

Är du singel?
svar: Ja jag är singel ;)

Vart bor du?
svar:Jag bor på två ställen kan man säga. Hällabrottet och sannahed. Två små samhällen utanför kumla.

Favoritfärg?
svar: Absoult svart och vit skulle jag säga. Går jämt i svarta och vita kläder.

Är du kräsen i matväg?
svar: hmh..ne jag brukar äta det mesta.

hur länge har du bloggat?
svar: Jag har bloggat sen juli 2009, så lite mer än 1år.

skulle du tänka dig bli modell?
för du är verkligen jättefiiin :DD <33
svar: Gud nej, jag har inte tänkt bli modell. Modeller äter ganska lite och det skulle jag aldrig klara, äter som en häst, haha, ne men jag äter normalt kan man säga. ;)

vilken är din favorit film och vilken favoritlåt har du ?! :D
svar: Favorit film har jag faktiskt inte. Kollar på det mesta kan man säga. Allt från romantik till action. Och favorit låt..hm..det är nog: charot - Gavin DeGraw & Stillaround - 3OH!3.


Skulle du börja spela fotboll igen om ett lag på ip skulle startas? :)
svar: Ja det skulle jag göra. Men grejen är den att min rygg är inte helt bra. Den gör fortfarande ont och har sig. Men att ta tillbaka gamla laget i yxhult vore som en dröm, saknar det verkligen.

Vilken linje/gymnasie vill du gå? :)
svar: Åh, inte den frågan. Haha. Ne men jag har ingen aning. Det finns så otroligt mycket att välja på. Har funderar lite på att gå handels- och administrationsprogrammet, barn- och fritidsprogrammet eller restaurang och livsmedelsprogrammet. Men är väldigt osäker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0