S Ö N D A G 11:18

Godmorgon alla människor. Åt precis frukost, fick bli toast och yoghurt. Idag vet jag faktist inte allst vad jag ska göra. Börja på mitt so arbete som ska vara inlämnat på onsdag vore bra. Eftersom jag INTE ska prata inför klassen så måste jag väl försöka skriva ett extra bra arbete. Frågan är bara vilket parti man ska skriva om?
Innan jag ska börja skriva så måste jag ta en dusch och sen hämta lite onyttigheter. Min cola är slut, men men.
Sen hade jag tänkt att ta en promenad i det underbara höst vädret. Inviga uggsen kanske?
Åker till pappa ikväll också, så måste städa mitt rum, gaash, hatar att städa. Men det måste väl göras. Bilderna från turkiet kommer komma ikväll!!!!



BILDEN ÄR TAGEN FÖR 1ÅR SEN, remember?


Kommentarer
Postat av: sandra

Yess i do!<3

2010-09-20 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0