tjejen är i toppform!

Va ute förut och sprang och körde styrka med moa i 1 och en halv timma. Och gud va bra jag mår efter det!
Joggade hem och hoppade in i duschen. Sen gjorde mamma gröt åt mig och jsg slog mig ner framför tvn och idol.
Nu sitter jag här med inte så mycket träningsvärk, så får köra mycket hårdare nästa gång. Lördag morgon är uppbokad till ännu ett träningspass. Jag ska köra stenhårt, dom där jävla jeansen ska på och så är det bara.
Nu har jag bokat upp nästan hela helgen. Shit, jag vill bara ha en slapp dag med massa filmer och NYTTIGA saker. Men så blev det inte, neh. Filmkväll med mig någon?  "nej" ,tänkte väl det.

MIN MAGE INOM KORT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0