trött tjej, godnatt.

nu har jag suttit och skrivit i MASSOR av folks loggar på facebook. Kul, hmh, njaa. Men ärligt så ville jag vara en i "gänget" eftersom alla börjar med det där. Nu har idol slutat och folk börjar sakta dra sig ifrån sina datorer.
LÄMNA MIG SJÄLV, JA MEN PRECIS! Tänkte göra som alla andra och dra mig mot sängen. Ska sova som en ängel inatt. Ehh..kanske bäst att inte skriva mer utan att bara gå och lätta mig. Känner mig allmänt glad nu faktiskt, men det är jag inte. Och ne..fan. Imorgon blir det att träffa lite folk och ha det bra. Kanske till och med ta en springtur? Tar cykel till skolan imorgon, låt fettet brinna!

Sov så gott alla och dröm om mig, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0