älskar vädret

Solen lyser och det finns ingen tid till att sitta vid datorn känner jag. Har vart barnvakt åt liam med moa hela dagen. Hämtade honom på dagis sen spenderade vi dagen i solan nere i hästhagsbrottet. Solade, spelade musik, byggde sandslott osv. Och nu har jag gjort iordning mat tills ikväll. Det kommer ett gäng tjejer hit så vi tänkte ha en tjejmiddag. Grilla lite kyckling osv. Ikväll drar vi nog oss mot brotten för att träffa några eller så stannar vi hemma hos mig med tända ljus och filtar. Så känner att det kommer bli dålig uppdatering nu under lovet. -Man vill ju bara vara ute, inte sitta hemma framför datorn. Och imorgon åker jag till allingsås så jah..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0