GODMORGON

Gårdagen var jätte bra. Började med att äta ute på maestro med moa,amanda och linn. Sen gick vi runt hela kvällen lite hit och dit. Slutade med att jag cyklade till hällabrottet och firade rasmus ett tag med lite folk. Har precis duschat och tänkte sätta på lite oth eftersom jag inte kollat på et på år och dar känns det som. Snart ska jag ut i solen och sola lite.

Gjorde bort mig lite nyss när jag trodde min bror förstört datorn!
jag: VAFAN HAR DU GJORT MED LJUDET PÅ DATORN!?
mathias: jag har inte gjort något, det är cp. Starta om datorn en gång så ska det funka
*startar om datorn*
jag: MEN VAFAN!!! DET HÄNDER INGET, VAD HAR DU GJORT!?!?!
mathias: men vänta så ska jag hjälpa dig..
jag: NEJ DU RÖR INTE DATORN DEN ÄR FÖRSTÖRD
mathias: men vafan *kommer till soffan* åhhh, du måste ju sätta på ljudet i hörnet det är ju avstängd..
jag: aha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0