Sara gästbloggar ehuhue

tjenixen sara här, har ingen anledning till att "gästblogga" ,  tog mig preics ett glas vatten o lite godis o bestämde mig för att facerapa michaelas blogg ehehe, hm. neh kan ju lika bra tala om va jag har gjort idag då när ja endå e igång, planerade tjill o grill kväll me cibelle menee drog o sprängde söderhavet en sväng förut me Rickard, Adde, Chrille o Sparven ist eheh de va kewl. neh men sen satte ja mig hos michaelas
"mr x" antar att hon inte vill att ja säger vem de e.
annars har man ju fått jävligt mycke färg idag, soligt som satan o vart på gymmet har ja oxå! duktig sara, Tack!
ahjuste, va hos ralle igår som även fyllde 18 då! Asbra vare o han har en as söt lille bror oxå! uhsuaauh.
o idag fyller ju Andreas Adolfsson oxå, så hoppas på röj snart då! STORT Grattis Adolf!
haha, ja hatar bloggar pusstje!
/ SARA MORSAN ASKLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0