PACKAR INFÖR MORGONDAGEN

Att packa för 4 dagar är inte dirket min grej känner jag. Jag har tagit med mig 7tjocktröjor för 4 dagar? måste lära mig och packa. Men jag kan ju inte bestämma mig vilka och hur många av allt. Svårt beslut enligt mig. Sen måste jag ju packa så jag klarar mig om det ska regna,vara sol,molnigt,kallt,varmt osv osv..
Varför kan inte våran klass vara som alla andra och gå i skolan dom första dagarna? bra fråga.
Måste slänga i en tvätt och prova lite regnkläder nu, känns som om jag inte kommer hinna. Måste packa klart,handla,hämta saker hos mamma, hinna med och träffa moa o amanda ikväll, duscha, fixa mig blabla. Funderar på att ha en hemmakväll idag och bara äta godis och ta det lugnt. Ha en hemmakväll med familjen, va ett tag sen nu. Känns som om jag bara klagat i det här inlägget? kanske jag har. Men kan berätta om gårdagen som spenderades i skogstorp med massa folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0