MÅNDAG

Jag har försökt att uppdatera bloggen ett ex antal gånger, men på mobilen!
Och självklart ska det inte funka när man suttit och skrivit en hel del, så har inte blivit av att jag bloggat på ett tag.
Nu börjar jag känna att "vinter förkylningen" kommer, har ont i halsen och känns som febern smyger sig fram. Lagom till julafton..

Nu sitter jag och pratar lite med sara och försöker planera dom sista julklapparna. Har några kvar som jag inte handlat till och självklart ska man få svaret "jag vet inte" när man ställer frågan "vad önskar du dig". ALLTID annars ska folk veta vad dom vill ha men inte nu..neh. Det är ju nästan så man kan skita i julklappar.
Är galet taggat inför nyår, även fast jag inte har några direkta planer.
Nu ska jag springa iväg och hämta något och äta sen fortsätta nörda framför facebook.



Hoppas min kära vän filip är nöjd över inlägget♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0