TAGET AV MARI

LÄS OM NI HAR TRÅKIGT!

jag har insett att min senaste kyss.. är något jag saknar
jag saknar.. moa,sara, sommarlov, osv
jag pratar.. konstant
jag skrattar.. efter varje mening?
jag tycker om.. godis
jag avskyr när folk.. stirrar som idioter,
mina närmaste vänner är.. bäst i världen
min första vän hette.. hanna,sara,mari, josse
min första kärlek hette.. kasper
kärlek är.. fantastisk
min favoritfilm är.. ?
när jag borstar tänderna.. dansar jag oftast
när jag lagar mat.. då är det jag som lagar mat och INEGN ANNAN!
jag är rädd för.. att bli sårad,
jag önskar.. att jag var rik,
den värsta känslan är.. när man blir sårad
den bästa känslan är.. när man är nykär
jag vill.. SHOPPA
jag är.. godissugen
jag är sämst på.. engelska
jag kommer alltid att vara..mig själv o ingen annan
det finaste som finns.. är sandra
i sommar..ska jag leva livet
sist jag grät var.. några dagar sen
jag kan.. cykla
min mobiltelefon är.. är dumihuvudet
när jag vaknar på morgonen.. vill jag somna om igen
innan jag somnar.. kollar jag film
just nu håller jag på att.. kissa på mig?
jag har aldrig.. sovit under bar himmel
idag har jag.. sminkat mig?
på gymnasiet.. *pass..
jag vill verkligen.. gymma o få snygg kropp till sommaren och äta en stor jävla godispåse


NU SKA JAG TILL MAXI MED SANDRA,BECKA O MARI'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0