pieces - sum 41

Dagarna på sommarlovet bara flyger iväg känns det som, det är redan 1juli och om 18dagar fyller jag år. Hah, känner mig ganska liten egentligen när jag säger att jag är "15", men kanske blir samma sak när man fyller 16. Har vart väldigt dålig på att uppdatera men det ända jag gjort på dagarna är att sola och bada. Igår var jag badade med linn och amanda sen vidare ner mot sjöparken med några. På kvällen vart det en moppetripp till brändåsen med lite folk. Vaknade hemma hos amanda idag med att det var sjukt varmt i hennes rum, så nu känner jag att en dusch skulle sitta fint. Sen kanske börja göra sig iordning lite redan nu. Både dagen och kvällen är oplanerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0