+

Herregud vad dålig jag är på det här..men jag har inte tid och orkar inte!
Ser att det fortfarande är en hel del som fortfarnade läser min blogg och sen så uppdaterar jag inte, hmhm!
Igår vad jag vid valen och fotade rickard och tobbe när dom åkte lite cross. Idag väntar en fullbokad dag med massa fix och annat skoj. Vid 7 ikväll har vi "bal" och imorgon så slutar vi skolan. Kan inte förstå att det redan gått 4år. 4 fantastiska år med underbara människor, och nu ska alla gå olika vägar och kommer antagligen inte ses något mer. Man kanske kommer träffas på lite då och då, men ändå. Det kommer aldrig bli samma sak igen!
Kommer ihåg första gången jag kom in i klassrummet på kumlaby när jag då var en liten 5a som var super uppspelt på att få se mina nya klasskamrater. Man såg redan då vilka som var dom tysta, nördiga,coola, bråkiga och allt ni vet! Men guuud vad mycket som har förändrats under dom här 4 åren. Speceillt min klass, förut var vi totalt uppdelade och nu 4 år senare så är vi som en HEL klass. Och det är underbart. Vill ju knappt lämna skolan nu...
Känns som om både kvällen idag och morgondagen kommer bli minnesvärda en längre tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0