REMEBER?

För några inlägg sen så skrev jag att jag "håller tummarna" och skule berätta för er vad det nu var ifall det hände osv osv!..
Och ja, nu har det hänt och jag är överlycklig. Om exakt två veckor så flyttar jag. Huset/radhuset vi ska flytta till är sjukt snyggt enligt mig och jag känner att jag kommer stortrivas där. Har bara 3 bilder just nu men det får räcka sen lägger jag upp mer bilder när vi flyttat in och allt. Blir nog grillning där med några för att inviga nya huset om man säger så.

..som ni ser så har jag redan lagt upp den här bilden men berättade aldrig att jag skulle flytta dit!


Kommentarer
Postat av: Idaa

Flyttar du från hällabrottet elleeer?

pusss! :)

2011-06-18 @ 22:46:05
Postat av: Ronja Lennartsson

Då blir du nästan granne med mig! ;)

hoppas jag får komma på grillfesten,hahahaha!

2011-06-19 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0