TILLBAKA

Har haft fullt upp i helgen! Har bott hemma hos moa hela helgen. Men nu är jag hemma och håller på och föra in bilder på datorn. I fredags så hade vi tjejkväll hemma hos moa, satt där ett tag och kollade på tv sen vidare till maxi precis innan det stängde. Slutade med att vi gick 4st från moa och hm hem 2st. Så jag och moa satte oss framför datorn och kollade på one tree hill. Moa fick mig och älska det programet, helt såld!
Vi somnade jätte tidigt, runt 12 tiden. Haha!
Sen vart det tidig morgon och vidare direkt till örebro för en shopping dag. Men det var bara jag som handlade för vi hittade absolut ingenting. Åkte hem till moa och gjorde kladdkaka och sen kollade ännu mer one tree hill. Senare på kvällen så åkte vi hem till adde ett tag. Gick hem ganska tidigt och även då så slog vi på one tree hill.
En kort sammanfattning av min helg!


fredagens kvällskäk!


lördags mat!


lördagens kvällskäk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0