I TURKIET

Solen skiner hela tiden här nere, fast igår så regnade det och åskade hela natten. Ikväll blir det strandpromenad igen och lite shopping om jag nu hittar något. Ska försöka hitta en plånbok med, men än så länge så verkar det inte gå så himla bra. Har även fått "största" ärret på kinden, hmh..ser ut som ett "V". Lite små charmigt faktiskt!
Om några dagar åker jag hem och fy vad skönt det ska bli att få sova i sin egna säng. Kommer landa i sverige natten till onsdagen så är väl hemma på onsdagmorgon. Kanske tar mig till skolan om jag orkar!
Vad ska jag berätta mer? hmh.. har inte blivit så brun som jag trodde att jag skulle bli. Men får se när jag kommer hem. Tycker själv att jag är blek som jag vet inte vad! Imorgon blir det nog stranden och lite så''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0