MOT TURKIET

Nu är jag nästan klar för att åka, ska stänga resväskan sen väntar en 2-3h lång bilresa ner mot huvudstaden och senare vidare mot turkiet. Är väl framme vid 10-11 ikväll antar jag. Ska bli så himla skönt och komma bort nu i 1vecka och hoppas verkligen på bra väder!! Kommer nog inte få så mycket sömn inatt antar jag. Blir nog kortspel på balkongen i solnedgången med grabbarna. Har med mig systemkameran så kommer nog ta en hel del bilder också. Sen ska jag försöka få tag på en dator där nere så jag kan uppdatera mig lite (men lovar ingenting).
Har knappt något med mig dit så känns som om lite shopping där nere skulle göra susen!
Kommer sakna alla så sjukt mycket här hemma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0