TIPS - FOUNDATIONSBORSTE

Fick en ny foundationborste i julklapp vilket jag verkligen behövde om man kollar på bilden.
Är supernöjd med den och man får verkligen en slät bas utan massa ränder och fläckar. Men det bästa av allt är att man slipper använda fingrarna. Tycker det är "ofräsht" att använda fingrarna (min åsikt) just för att det är så mycket bakterier på ens fingrar. Men förra året inskaffade jag mig den här borsten efter att kämpar med såna där "svampar", men dom vart ofräsha direkt.
Dock ser inte min borste så fräsh ut heller, men den är använd i 1år...
Och varje vecka ska man rengöra den med antingen tvål eller diskmedel för att få bort all gammal smink!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0