TISDAG

Hej lovers''
Var några dagar sen nu och en del har hänt...
I fredags var jag på tjejmiddag och firade Sara som fyllde 17, åt och pratade på ceasar.
I lördags flyttade jag massa saker från huset osv, sen spenderade kvällen med pojkvännen.
I Söndags så var jag på personalfest med Linn och Sandra i Eskilstuna, kom hem sent på kvällen så man mådde väl sådär dagen efter pga av sömnbrist. Men kvällen vart otroligt lyckad iaf!
 
Just nu sitter jag i soffan och letar lite julklappar, beställde hem pojkvännens julklapp igår så hoppas den hinner komma hem innan julafton. Idag var jag "ledig" så spenderar dagen i soffan innan kvällens jobb väntar. Är ledig tors/fre så då blir det julshopping inne i stan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0