TORSDAG - OTUR

Känns verkligen som dom två senaste dagarna har vart ett mina otursdagar. I går var tåget försenat så jag missade ett viktigt matteprov sen gick dagen bara utför kändes det som..när jag kom hem ramlade jag i hallen och fick världens största "rivsår" på baksidan av låret. Så nu svider det hela tiden när jag går eller sitter...

Idag trodde jag verkligen det skulle bli en bra dag..men ne!
Förut när jag skulle ta bussen 17:41 så kom den aldrig så stod där till 18:00...men ingen buss kom. Så tänkte att jag kunde ta nästa buss som ändå gick 18:22, men tror ni den bussen kom?
NE!! jag stod och väntade i 50minuter i onödan..
 
Känns verkligen som allt jag gör kommer gå åt helvete imorgon'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0