TISDAG

Hur ska man kunna plugga på ett lov? omöjligt.
..Speciellt när karin sitter och spammar en på fb hela tiden, känns som mitt repotage aldrig kommer bli klart. Men jag får göra det bästa av situationen helt enkelt. Gårdagen spenderades hemma hos Elin i hallsberg med ett gäng tjejer. Nu sitter jag här på favorit platsen i soffan och planerar kvällen lite..kanske åker iväg med karin o Emelie. 
Måste även ta mig in till marieberg för att byta en bh.."råkade" köpa en push up. Nej men trodde faktiskt inte det skulle blå SÅN stor skillnad som det vart..hmh! Så den får jag allt byta. Får ta mig en sväng förbi där imorgon, hoppas jag hittar några snygga toppar med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0