ONSDAG

Har äntligen fått lite ro i kroppen känner jag. Efter ha stressat sig till bussen efter skolan, sen sola, sen handla med mamma i Kumla, sen hem till pappa, äta lite fort, fixa sig igen, stressa lite snabbt inne på Marieberg, vidare till Ikea, en snabbis förbi ok och sen stor handla på maxi. Känns som jag behöver en stund i sängen och bara ligga och läsa lite skvaller. Bokade även klipptid så imorgon blir det kort..räknar inte med att ha länge än axlarna iaf. Men blir säkert bra, i värsta fall kör jag med den klassiska Bullen på huvudet. Känner även att pengarna försvinner, redan pank och månaden har precis börjat! Köpte även med mig hårfärg hem, fast vart en aning ljust tror jag, vet inte om jag vågar använda den. Kanske blir orange i huvudet? Vem vet!


Kommentarer
Postat av: linda

Håret kan bara bli ljusare om man bleker det så det där var ett onödigt köp ska jag säga dig .. håret kan t.o.m bli mörkare... av egen erfarenhet

2012-01-26 @ 12:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0