KLÄNNING PROBLEM!

Har suttit i flera veckor för att leta fram den perfekta nyårs klänningen till i år, men har inte hittat någon alls.
Förr året hade jag riktigt tur att hitta en klänning som jag verkligen tyckte om, dock tog den slut efter 20min när den kommit in igen i lagret. Klänning är verkligen inte "min stil" egentligen men när det är något speciellt så känner jag att det är något som hör till, vi tjejer ska ha klänning och killarna ska ha skjorta eller något uppklätt.
Har fastnat för att ha en klänning med volang runt midjan, nu måste jag bara hitta en jag tycker om!
 
 
 
Kollade igenom hur jag såg ut på nyår från 2010 tills förra nyår. Fick en klump i magen när jag såg dom två första bilderna, hur fan såg jag ut? Från svart till rött hår..tur att man förändras
 
2010 ~ Stora örhängen, avplockade ögonbryn och svart hår


2011 ~ Rött hår, korsett och allmänt tuff

2012 ~ Min absolut favorit klänning och lockigt hår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0