LÖRDAG

Har gått några dagar sen sist nu så ska försöka sammanfatta lite vad jag gjort under veckans gång!
 
Onsdag: Fixade massa inför Halloween med linn, testade även massa olika sminkningar osv.
 
Torsdag: Vaknade tidigt som vanligt och hoppade in i duschen sen tog jag mitt pick och pack över till Olivia för att börja fixa oss lite. Höll på ett bra tag med sminkningen och håret (som vanligt). Vid 5 tiden rullade vi mot Laxå för lite Halloween firande, grym kväll. Förutom att lite små incidenter inträffade..
 
Fredag: Spenderade hela dagen till att lata mig i sängen för att sedan samna kraft för att ta mig till Kumla för lite tjejmys med Sandra och Linn. Kollade lite x-factor, städade och åt massa godis.

Nu sitter jag och kollar x-factor igen bara för att få se One Direction uppträda lite igen, gjorde även störtsta misstag igår..
Olivia frågade om jag skulle med till Stockholm och kolla x-factor, men lat som jag var och trött så orkade jag inte gå upp ur sängen så tidigt osv. Förstod DÅ inte att One Direction skulle vara där...vart en överraskning när jag såg dom på tv'n hemma.. Dock uppträdde dom inte på genrepet men Olivia hade sätt dom så lite besviken vart man ju.
 
/Bjuder på en bild på Leo medans jag ska försöka få in bilderna sen Halloween på datorn/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0