MÅNDAG - ÖVERLYCKLIG

Idag hade vi en ganska slapp dag i skolan med två lektioner och emellan en hål timme på 3h, men tog en sväng till Marieberg med Anna och Linn för lite spontan shopping. Efter skolan så åkte jag och handlade ännu mer julklappar till släkten. Träffade även på några från telenor inne på Lidl när mamma skulle handla, så vi fick med oss två helt nya telefoner hem och en iPad. Så innan helgen för jag hem min nya iPhone5, helt överlycklig med tanke på att min skärm på min mobil är helt pajad.
Men inte nog med det...när jag kommer hem har mamma satt upp en lampa på mitt rum, känns verkligen som det här är min dag!
Nu undrar säkert "alla" varför man kan vara så glad över en lampa?
Jo, om man inte haft en lampa på sitt rum i över 1år så blir man glad. Är av ren lathet jag inte orkar satt upp den tidigare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0