ONT

Har så otroligt ont i tänderna så kan inte äta något. Förut hos tandläkaren fick jag lite "skäll" för min glögg mellan framtänderna, men vad ska jag göra åt saken? Inte mitt fel. Men nu har jag fått en liten minitandställning som ska trycka tillbaka tänderna och ta bort glipan..anledningen varför jag är öm alltså. Sen såg jag nyss att tänderna gått tillbaka bara idag? Magic!
Nog om mina tand problem..efter skolan tog jag en sväng till gymmet och sprang i 1h och körde lite styrka. Början få in rutinerna nu, och hoppas verkligen jag klarar mitt mål fram till sommaren. Nu ska jag gosa ner mig i soffan med mina katter och vänta på att farmen ska början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0