LÖRDAG

Gårdagen spenderades med mina pinglor Sandra och Moa i kumla.
Man kan säga att kvällen bestod av kaos, dans och glada miner. Vaknade som vanligt av grannarnas ungjävlar som ska leka utanför 8 på morgonen...
Kvällen lutar mot ännu mer festilgheter med Linn och Sofia!
 
För er som är nyfikna om vad som hände på min instagram igår så tänker jag inte sitta och söka sympati på bloggen eller ens dra upp det!
Tycker det är grymt omoget av vissa dock att beté sig som dom gör, men sen är det upp till var och en°

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför lägger du ens upp något angående det som hände på instagram om du inte söker uppmärksamhet & sympati?

Svar: Om du stör dig så mycket på mig så behöver du inte ens läsa min blogg
Michaela

2013-03-02 @ 17:40:57
Postat av: Anonym

I'm just saying.. Hade du inte velat ha uppmärksamhet eller sökt sympati så hade du inte skrivit något på bloggen överhuvudtaget.. Därför är det lite dubbelmoral, stå för det också!

Svar: För det första borde du stå för "vem du är" och för det andra har jag fått väldigt många frågor kring den saken. Du borde inte ens lägga dig i något du INTE har med att göra..
Michaela

2013-03-04 @ 15:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0