, Fredag!

ChaCha!
Somnade inatt vid 3 typ,,
Sen vare bara att gå upp igen vid
8 för pappa fyllde! ;D
Var fett trött då ,, men försökte sjunga
så gått det gick .
Efter pappa öppnat alla packet så
blev det lite tv!..
Men ....jag somnade i soffan xD
Så vaknade typ vid 1 tiden.
Då blev det städa hela övervåningen :oo
Fett jobbigt,, xD :D
Men fint vart det iaf.
Efter jag städat klart så blev
det maxi med pappa och
köpa massa saker till kalaset (y"
Kom hem vid 5 ,, sen gjorde jag mig
iordning och fixade maten med pappa! :D
Vart grillat med färskpotatis ! ,, mm..
Sen tårta och massa kakor! ((:
Jag fick okså lite packet eftersom
vi var borta på min födelsedag ;)
Fick 550kr och böcker ,,
Fick twilight boken! (yy"


Imorgon blire vell tjejorna?! <3
Ring/smsa (mp"





 


Kommentarer
Postat av: anna

många hjärtan på boken! :D <3

2009-08-02 @ 09:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0