måndag måndag, nej!

ush, imorgon är det måndag som kanske alla vet. Det betyder att det är skola och annat skit.
Kom hem för ett tag sen efter en kvällspromenad i döda lilla sannahed. Helt seriöst? när man va liten så va det jämt folk ute här, det va som rena himlen. Gick man ut själv så träffade man jämt på andra barn som man lekte med. Och nu..ca 7 år senare så är det DÖTT. Vad har hänt ?
Gud va många minnen man här i det här lilla samhället.

Nu ska jag ta och ladda ner nån film tror jag sen sova. Film tips vore ganska bra faktist?
Imorgon ska jag försöka ta en promenad med viktor innan jag ska till tandläkaren.


Godnatt viktor, jag vet att du väntat på att jag ska skriva ikväll!!!


för söta människor vi är;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0