this is it.

Jag somnade igår!!! för dom som inte fick något svar på msn..
Vaknade med att datan va på, hmh..? Låg och kollade på twilight igår och sen hade jag tydligen somnat. Hahah, så får ta och kolla klart den idag eller imorgon.

Idag är jag helt död och då menar jag det! Min kropp gör ont, huvudvärk, sträckt mig osv. Nu ska jag gå ner och packa det sista sen börja gå/cykla ner mot ip. Men tror jag tar cykeln idag faktist, för moa är inte hemma så hon kan inte hämta mig. Någon annan som har lust? 13:00 ip! , nejdå!
Kommer bli jätte blöt idag också jag, vi ska ha vattenkrig med alla barn. Kommer se ut och en slickad katt när jag cyklar hem. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0