TILLBAKA & MN HELG VAR BÄST!

nu är det såhär att min data har vart trasig och mathias hade den andra datan. Så har inte haft tilllgång till "internet" lika mycket som förut. Men nu är jag tillbaka igen, och följ mig gärna!


Min helg har vart absoult BÄST.

Fredag(midsommar) : spenderades med massa folk,polis, skratt & ja,, mer ska jag nog inte berätta.
slutade med att jag somnade vid 1 ifal?

lördag: Var med sandra på dagen och fixade massa. På kvällen fick det bli hampetorp med roligt folk. Satt på bryggen och pratade, mysigt mysigt. Sen sov vi tjejer i saras husvagn.

idag(söndag): idag vaknade jag av att sandra hoppade på mig och dunkade musik. Inte den bästa väckningen men ska inte klaga, kom upp ifal. Vid 11 tiden tog vi oss ner till bryggan och solade. Det var otroligt fint väder idag faktist. Vart ungefär 2-3h solning, för vid halv 3 kom pappa och hämtade oss. Drog till marieberg och köpte presenter,percing,parfym osv. Sen hem och packa mm. På kvällen vart det chill hos john med lite folk. Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar lite musik. Ska ta och sova lite strax, för ska väl till tandläkaren vid 9 imorgon bitti!


Vill inte skriva allt som hänt på bloggen dirket, för det är kanske folk som läser den som "inte" direkt ska få veta allt.





glömde tyvär min sladd till datan. Så bilder kommer nån annan dag!


Kommentarer
Postat av: simone

uursött! :D

2010-06-28 @ 15:09:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0