det va ett tag sen, right?

är just nu hemma hos amanda, så passade på att blogga lite. Det har hänt ganska mycket sen jag bloggade sist.
Men mer om det när min dator är lagad och allt. Har tagit bilder varje dag det här lovet så va beredda på massa bilder. Snart ska jag iväg på hockey med några brudar och så. Har träffat lite nya människor också under lovet, alltid lika bra om man säger så. Saknar inte skolan för 5öre. HAhaha, skolan kan ju allt ta sig!
Ne men seriöst ska allt ta ett snack med pappa så han fixar datorn. Saknar faktiskt min blogg :(


-Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0