someday;

nu sitter jag här och är helt jävla död. Gårdagen vart jätte lyckad. Slutade med att jag tog bussen med moa hem. Sen satt vi uppe och pratade lite innan sängen väntade. Det vart ingen sovmorgon för oss inte. 09:20 va det uppstigning. Men larmet hade ringt i 50minuter innan jag vakande så moa va lite små sur när jag väl vaknade till. Jag älskar att ligga kvar i sängen och bara njuta, haha!? vvafan..
Vid halv 11 tiden va vi inne på marieberg. Julklappar stog på schemat och julklappar blev det. Elelr ja jag hittade 2st. Så nu har jag runt 5-7st kvar. Fast vet vad jag ska köpa så det tar nog inte så lång tid. Ska nog ta och hoppa in i duschen snart och sen fixa mig lite. Åker till moa om någon timme igen.


ojoj, saknar denna dag enorm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0