det kallas kemi

organiska ämnen kommer från växt och djur riket, ex kolväte (kol,väte) alkohol(kol,väte,syre) proteiner är uppbyggda av kol,väte, syre o kväve. Och en liten avslutning på det hela...allt levande innehåller kol.

Det kallas kemi och det suger. Men vad gör man inte för betygen ibland. Juste..torrdestillation är upphettning av organiska ämnen utan syretillförsel. Ne nog om det. Nu ska jag inte sitta och skriva massa onödiga saker.
Ska ut och gå med moa senare ikväll om vädret blir lite bättre. Är så himla sugen på en fet jävla pizza med pommes, fixa? Jag skulle nog kunna göra vad som hellst för en pizza just nu. Men får allt trösta mig med en bulle eller något annat. Tänkte träna lite ikväll, men det får bara bli lite mage, ben osv. Nu ska jag tillbaka till mitt kära häfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0